رویدادها

معاون وزیر ارشاد از محل برگزاری نمایشگاه کتاب بازدید کرد

معاون وزیر ارشاد از محل برگزاری نمایشگاه کتاب بازدید کرد
معاون وزیر ارشاد از محل برگزاری نمایشگاه کتاب بازدید کرد

دکترسیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز ۶ فروردین از مصلای تهران، محل برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

دکترسید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز6 فروردین ماه به همراه جمعی از مدیران کمیته‌های نمایشگاه از مصلی تهران بازدید کرد.
در این بازدید صالحی از بخش‌های مختلف نمایشگاه دیدن کرد و در جریان مراحل مختلف آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.
بر اساس این گزارش،دکترسید عباس صالحی در این بازدید از بخش‌های آموزشی، عمومی، دانشگاهی، خدمات رفاهی و فعالیت‌های جنبی در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب دیدار کرد.
همچنین در این بازدید معاون امور فرهنگی با پیمانکاران بخش‌های مختلف نمایشگاه دیدار کرد و در جریان برنامه‌های آن‌ها قرار گرفت.
 در این دیدار محمد اله‌یاری معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، حسین صفری مدیر اجرایی نمایشگاه، محمودرضا برازش مشاور رئیس نمایشگاه ، مجید صحاف مدیر برنامه‌های جنبی، سید مهدی جعفری مدیر روابط عمومی، محسن نصرالله مدیر کمیته پشتیبانی و مصطفی وکیل مدیر کمیته مالی حضور داشتند.
 بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
برچسب ها

ashkan

با سلام ، از حضور ارزشمند شما در این سایت خوشحالم و امیدوارم مطلبی که مشاهده می فرمایید مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، نظرات با ارزش خود را حتما با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
اطلاع از

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن